loading...

utorak, 13. prosinca 2016.

Lješnjak gumbići


Sastojci

  10 osoba
  • 390 grama Glatkog brašna Podravka
  • 180 grama mljevenih lješnjaka
  • 280 grama šećera (kristal)
  • 180 grama margarina
  • 180 grama masti
  • žutanjka
  • 1 žličica Praška za pecivo Docela ili sode bikarbone (još bolje)
  • na vrh noža soli
  • nutelle ili linolade ili malo čokolade za kuhanje
  • Ovisi o brašnu može se dogoditi da ćete morati još malo dodati ali najviše 30-40 grama
  • Priprema

    1. 1.
      Postupak je vrlo jednostavan - u brašno dodati mljevene lješnjake, šećer, margarin, mast, jaja, prašak za pecivo ili sodu bikarbonu i malo soli.
    2. 2.
      Sve izmiksajte, prebaciti na radnu površinu i još malo promjesiti.
      Zamotati u prozirnu foliju i ostaviti u hladnjaku oko 1 sat.
    3. 3.
      Zatim tijesto razvaljati na debljinu 2-3mm - ja to radim preko papira i na papiru da ne moram dodavati više brašna, tako mi se ne lijepi za radnu površinu. Umjesto papira odlično će poslužiti one šuškave vrećice u kojima zamrzavamo hranu ali moraju biti malo veće.
    4. 4.
      Kalupom izrezivati keksiće i sa malim razmakom ih stavljati na papir u zagrijanu pećnicu.
      Peku se svega 5-6 minuta na 160-170 stupnjeva, ovisi o vašoj pećnici. Keksići moraju ostati bijeli, čim im rubovi dobiju laganu boju - gotovi su.
    5. 5.
      Prohladiti ih i spajati nutellom, otopljenom čokoladom, može i sa pekmezom ili nekom drugom kremom po izboru.
    6. 6.
      Već sam napomenula da po receptu nemaju posebnu glazuru ali ja sam ipak kapnula malo čokolade....

    Posluživanje

    Od ove količine dobiju se oko 160 gotovih, spojenih keksića, jasno ovisi o veličini kalupa, moj je bio promjera 3 cm.
    Spremiti ih u limenu kutiju, odlično se ponašaju i nakon nekoliko dana.
  • Izvor:colinarka

Nema komentara:

Objavi komentar